And make a run for it

Ja, jag erkänner; jag är en näthatare.
Jag är en kvinna som hatar kvinnor.
Jag är en kvinna som hatar män.
Jag hatar pensionärer, folk i medelåldern, folk som 30årskrisar.
Jag hatar tonåringar, barn i förskoleåldern och barn på dagis.
Jag hatar embryon.
Jag hatar att få sperma i ansiktet (HAHAHA, skulle bara kolla om ni var med, aye).
 
Och jag dör lite inombords av Mello.
Okej att det är gaypride, glitter och glamour. Det är jätteokej.
Men det svider i mitt redan såriga samhällssamvete att folk gör fler hashtags om Mello än om saker som verkligen spelar någon roll. Varför vill man slösa pengar på en grupp som kallar sig Swedish house wives? Gud har verkligen övergivit en alltså. Inte bara mig, utan typ större delar av Sverige. Inte ens Allah kan göra något åt den jävla mess som Mello är. Eric Gadd var ganska respektabel förr, men nu? Helvete heller. Jay-Jay Johanson var ganska indie förr, men nu? Helvete heller. Anna Järvinen var ganska LOVELY när hon frontade Granada för hundra år sedan, men nu? Helvete heller.
 
Christer Björkman, Mello förstörde deras karriärer. Var sista spiken i kistan.
Andra chansen? Till vad? Mer förödmjukelse.
Any thoughts?
Sadist-TV.
 
Och mitt i allt detta Pernilla Wahlgren, kvinnan som gav medelshavsmisshandel ett ansikte. Kan du inte bara lägga av, Pernilla? Jag orkar inte mer. Du gråter ut hela tiden. Du gråter ut och talar ut, du är med i reklamer för hårfärg, dina barn är i Se och hör, din fd man är i Se och hör, DU är i Se och hör, din mamma är i Se och hör. Utan din familj och släkt skulle Se och hör förmodligen inte ens existera. Du ger ut matlagningsböcker, träningsDVD:er, du pratar om barnuppfostran i morgonsoffor. Jag köper att du är känd - vad har jag för val - men måste du köra ditt kändisskap rakt ner i halsen på oss HELA TIDEN?
 
Jag hatar inte dig. Jag vill bara se mindre av dig.
Och om jag vill se dig över huvud taget kan det väl vara i något slags retromedley med Picadilly circus klockan fyra på natten när jag är stupfull och slipper minnas att jag faktiskt vet att du träffade din före detta eftersom han var bakgrundsdansare till ditt nummer 1985-ish och MIN HJÄRNA ÄR INTE GJORD FÖR DEN SORTENS INFO.
 
/Lite vin på detta, yesh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0