Galore

 
I går efter jobb tog jag bussen för att handla på Söder. Man kan säga mycket om Söder, men så länge man har sitt bästaste sötansikte på blir frukten och grönsakerna alltid billigare. Det känns som en acceptabel nivå av slamperi; push-up under vinterjackan.
 
Hur som helst.
 
När bussen står och väntar utanför Centralen tittar jag ut genom det snötäckta fönstret. Det ligger en ganska shady erotikaffär snett emot busshållpatsen. Utanför, på butikens fasad, står det: LUST-NJUTNING-FRISKVÅRD.
Aye, fan heller att ni sysslar med friskvård.
Säg som det är istället, ni vill få folk att knulla. Och helst i kombination med något ni kan kränga på dem.
Oljor, dockor, dildos, schmildos. Säg fan inte att det är friskvård.
Om det vore friskvård skulle väl läkarna skriva ut det på recept.
"Rekommenderad dos sex: 1 x 2".
 
Låter förvisso ganska hälsosamt.
 
I övrigt är jag LESS på livet. Har en slags overklighetskänsla i kroppen som är allt annat än rolig. Å andra sidan brukar jag känna såhär post-GTA. För mycket GTA, för lite verklighet = lidande.
Behöver antidepressiva.
Behöver valium.
Behöver förmodligen sprit, droger och sex.
 
 /Och vinnaren är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0