There she goes, my beautiful world

 
När jag var 15 och satt på bussen hem från skolan hörde jag på radion att Joe Strummer gått bort. Väl hemma satte jag på MTV och upptäckte till min stora besvikelse att de körde en hel eftermiddag bestående enbart av en flera timmar lång dokumentär om Westlife. Och jag kände lite uppgivet att samhället i allmänhet var ett enda stort fuckup. Sedan dansade jag i pyjamas till Rock the casbah. Peace, Joe.
 
(Vad har Westlife bidragit med, egentligen? Ett pojkband med fem medlemmar, varav en är homo. Har vi hört det förut? Ja. Boyzone. Bara lite kuriosa för den som inte orkar gå bananas på Wiki. Vad har Clash bidragit med? Om du inte vet kan inget Wiki i världen rädda dig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0