Boys II men

Vi fortsätter på temat: män som C hade kunnat tänka sig att dejta, men som aldrig kommer dejta henne eftersom de
a) inte finns på riktigt
b) är uppskattningsvis hundra år äldre
c) dog för hundra år sedan
d) hade krävt hundra miljoner för att dejta mig

Jag vet inte vilket som är värst.
Är hetsa upp sig över en fantasi, hetsa upp sig över en gamling, eller hetsa upp sig över någon som är död (a.k.a som blivit kremerad eller uppäten av maskar, C)
Avskyvärt. Direkt avskyvärt.
 

Jaja, om Michael Douglas kan få Catherine Zeta-Jones att gå i taket i sovrummet ska väl jag kunna få ha mina ljuvliga små stördheter ifred. Eller hur, bloggen?
 
Let's go.

1. Fredrik Lindström
 
Det sjuka är att jag skulle se ut ungefär såhär om jag var kortklippt, kisade i solskenet och... eh...var man såklart.
 
 
"Hej, jag sitter här i min kostym och är skitsnygg"
 
 
Läskig bild. Läskig karl. Men Gud så preppy.

Han har doktorerat i språk. Han kan är domare i På Spåret. Han har slips och är välklädd, typ hela tiden.
Han är en besserwisser, han är säkert 50, han har flera barn.
MEN HAN ÄR SÅ JÄVLA SÖT OCH OM JAG TAR AV MINA GLASÖGON OCH FÖRNEKAR ALL DÅLIG FAKTA OM HONOM HADE HAN LÄTT KUNNAT PASS FOR 35. (Vilket i och för sig är över min åldersgräns med några år, men jag hade kunnat göra ett litet undantag... kanske).
 
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0