Got milk?

Idag har jag faktiskt ingenting att klaga på direkt, men när jag skulle läsa mailen bombaderas min skärm av Carola och hennes massiva jättetuttar. För fan kvinna, kan du inte klä dig ordentligt? Uppenbarligen inte. Givetvis skriker kvällsblaskorna om att det är en bröstchock.
O RLY?
 
Glad i hatten över att utan anledning ha blivit inbjuden till Guldbaggegalen såg fröken Häggkvist ut på följande vis:
 
 
Ingen blir mer pepp än mig när man druckit sig svinfull och någon spelar Fångad av en stormvind eller Främling, men nej, jag vill ändå inte se tanttuttar. Det spelar ingen roll att det är Carolas. Det spelar ingen roll att Runar, som också är batshit crazy, har tafsat på dem. Det spelar ingen roll att kvinnan förmodligen hade kunnat utfodra alla undernärda bäbisar i Somalia. Sluta visa behagen. Tona ner tha titties.
 
Carola då?
Vad hade hon att säga till sitt försvar?
 
"Kära nån, det var inte meningen"
 
Ärligt talat?
Du har en pushup som hade kunnat häva upp en fucking monstertruck med punktering.
Dina bröst är större än någon faktiskt varit nyligen gravid på riktigt.
Du har använt mer tejp för att hålla taxöronen uppe än vad Zlatan gör när han sträcker vaden för hundrade gången.
 
Visst, man kan inte förvänta sig för mycket stil och klass från en kvinna som hivar ut blomsterkrukor från scenen på Skansen. Inte heller av en kvinna som hänger ut sitt adoptivbarn i slaskmedia för att tjäna pengar på ännu en sad story som vi hört förut, men är mer än villiga att betala för så vi kan få läsa det igen och igen och igen.
 
Åh puttenutte, kolla, Carola har satt extentions i håret på en treåring!!!!
Det är väl värt en slant!!!!
 
Om vi ska mangla själva begreppet 'bröstchock' när vi ändå fått upp ångan.
Varför inte?
Jag bjuder på det.
 
Hur kan bröst chockera i dagens samhälle?
Hälften av jordens befolkning är utrustade med mer eller mindre stora bazongas.
Vi föder upp våra småbarn med hjälp av dem, tonårstjejer stoppar papper i BH:n i väntan på dem, män och/eller kvinnor leker med dem i sexuella syften, gamla tanter verkar mest besväras av dem, und so weiter. Ändå blir vi CHOCKERADE när dessa fettklumpar råkar stjäla rampljuset från mycket viktigare saker. Spelar det någon roll om tuttarna trängs under en polotröja eller om de trillar ur en för trång klänning?
Det är ju samma jävla sak. Vi vet att de är där, vi vet hur de ser ut, vi vet vad vi ska göra med dem.
MEN GUD NEJ, NU SÅG JAG ETT PAR BRÖST, JAG ÄR I CHOCK, DU MILDE!!!!!!!!!!!
 
Bitch plz, ta en titt ner på dina egna B-kupor och chillaxa.
Nuff said.
 
Sluligen; en eloge till Carolas stylist som fick en mogen kvinnas dekolletage att se glansigare och mer svulstigt ut än en porrstjärnas.
Kudos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0