Sen när du ligger under, dummer

 
Det plågsamma i detta halvvetenskapliga experimentet för att träffa någon balanseras upp av att andra sökande är mer eller mindre måttligt/obegripligt förvirrande. Det är inte lätt att veta vad man vill ha, men såhär kan man kanske uttrycka sitt stilla önskemål:
 
"Den ja söker?? hmm bra fråga.... Men en tjej självklart är inte bi eller lagd att gilla killar".
Word, mannen.
 
Vissa försöker ragga upp en genom att vara rara och rekommendera något som underlättar vardagen, men tyvärr gör det mig bara så avtänd att jag nog aldrig kommer vilja ligga igen (åtminstone inte med DEN personen):
 
"tängte tipsa dej om mjuka ilägnings sulor till arbet skorna,förmodligen får du ont för du stå upp hela dan på jobb ehhehe pusssssssssssssssss"
 
Ibland får man en utskällning.
Rättelse; ganska ofta får man en utskällning.
"kan du svara då!!!!!!!!!!!! ja skrev HEJ!!!!!!!!!!!!!!!!"
 
Du skrev hej?
Du skriker med CAPS, din lilla snorunge.
 
Jag som verkligen bara vill hålla handen.
Ska det vara såhär svårt, Gud?
 
Ganska ofta får man ta skit för sina preferenser, som verkligen inte är svåra att uppfylla eller ens konstiga, men ack. Det enda jag begär är att du inte är a) arbetslös, b) ser dig själv som 'mellan jobb' när du faktiskt är arbetslös, eller c) kör lastbil. Det är inget att ta illa upp av. Det är inget jag menar något illa med. Det är bara vad som är grejen med mig, och vad grejen med dig måste vara. Att du vill vara på väg någonstans, med studier eller genom jobbet. Jag vill inte att vi ska gå på soc tillsammans. Jag vill att vi ska kunna slösa lagom med cash på ett relativt ansvarsfullt sätt, aye.
 
"vafor gillar du inte visa jobb då va e ett riktigt jobb då kan du säja mej vad det är så ska ja tänka på sacken då"
 
Ja, tänk du på 'sacken'.
Och överväg svenska för nyanlända.
 
Sen får man komplimanger. Som tjej/kvinna bör man kanske tacka och ta emot (eftersom tillvaron cirkulerar kring att vara fucking fab), men jag vill inte vara söt om det innebär att man får mail som "ooh sån sötis jääte go e du var bor du så ja får smaka" eller "jajajja sötnos!!!! du å ja kan ha sjukt mkt kul ihop =) under täcke eheh". Jag förstår att folk vill ligga. Alla vill ligga. Man bara undrar om de här människorna hade gått fram till sötnosen på stan och sagt: "Tjena kexet, står du här och smular, ligga lite eller?". Förmodligen inte.
 
FYI: detta kexet hade Krav Mag:at dig så jävla hårt.
 
Tänk så blir man aldrig nöjd?
Jag vill så jävla gärna vara nöjd.
Jag KAN vara nöjd.
(Kanske är man för dryg. Är jag det? Det är jag inte.
Jag är bara... en jobbig kombination av trettonårig kille framför tv-spelet och glasögonormsbrutta med lite för mycket eyeliner som råkar vara helt mean i köket),

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0